Linda, 19, Medical Student, UK,

ig:lindarr

its-a me twerkio

image

(Source: koppaiprincess)

Aug 2nd at 12AM / via: parkingstrange / op: koppaiprincess / reblog / 310,836 notes
xoheart-on-her-sleeve:

sassy-satan666:

unmutekurloz:

raspberryskittles:

dion-thesocialist:

isn’t there a part of the bible where god gets mad at a fig tree for not having any figs on it and curses the fig tree?

yeah there legit is that’s 100% true

Yes.



Oh my god

xoheart-on-her-sleeve:

sassy-satan666:

unmutekurloz:

raspberryskittles:

dion-thesocialist:

isn’t there a part of the bible where god gets mad at a fig tree for not having any figs on it and curses the fig tree?

yeah there legit is that’s 100% true

Yes.

Oh my god

Aug 2nd at 12AM / via: shrexual / op: the-inspired-lesbian / reblog / 326,047 notes

I’ve recently read an article where Kit Harington said he wants to see more male nudity on the show.

(Source: titansdaughter)

Aug 2nd at 12AM / via: ijsw / op: titansdaughter / reblog / 23,583 notes

View in High Quality →

(Source: doopstein)

Aug 2nd at 12AM / via: vanjalen / op: doopstein / reblog / 11,431 notes

gloomyteens:

how i want to get proposed

(Source: klsekelsey)

Aug 2nd at 12AM / via: penis-hilton / op: klsekelsey / reblog / 138,624 notes

growley:

flower crowns are so last week.

everyone knows this is what’s in

image

FLOWER BEARDS

Aug 2nd at 12AM / via: trust / op: growley / reblog / 139,882 notes

ja-mbles:

humpinghippogriffs:

seerofkarkittens:

pipjustice:

keepcalmanduseyourpatronus:

shlabam:

Never hang out with anyone who says “feminist” the same way Draco Malfoy says “mudblood”.

This is the best way to explain this.

never hang out with anyone who says “men” the same way malfoy says “mudblood” either

Never hang out with anyone who says anything like “mudblood”

unless it’s “vegetables”

image

Aug 2nd at 12AM / via: parkingstrange / op: shlabam / reblog / 241,439 notes

iguanamouth:

"women shouldnt have leg hair" haha nice try you fucking piece of shit youre just afraid minell be longer than yours this is a contest and im in it to win it

Aug 2nd at 12AM / via: trust / op: iguanamouth / reblog / 296,500 notes
Aug 2nd at 12AM / via: penis-hilton / op: joaquinhighroller / reblog / 86,767 notes
kanyewesticle:

I’m speechless.

View in High Quality →

kanyewesticle:

I’m speechless.

Aug 1st at 10PM / via: parkingstrange / op: kanyewesticle / reblog / 47,560 notes

fivestupidboys:

having a really good joke but executing it poorly

image

Aug 1st at 8PM / via: parkingstrange / op: fivestupidboys / reblog / 255,102 notes

cremebuns:

emeralddragoness:

cremebuns:

A man just walked past me and said “excuse me, but you look very nice tonight darlin” I said thank you and he said you’re welcome and walked off. And that is how you compliment a woman without harassing them

No, that is still unsolicited, and thus, harassment. No amount of “darlins” is gonna make me not want to punch your ass for coming on to me without provocation.

GOD

SHUT UP

UR SO STUPID

Aug 1st at 8PM / via: asvprock / op: cremebuns / reblog / 227,021 notes
Jul 31st at 11PM / via: thehighendtheory / op: thehighendtheory / reblog / 3,705 notes
naturalablavi:

So cute

naturalablavi:

So cute

Jul 31st at 11PM / via: naturalablavi / op: naturalablavi / reblog / 3,830 notes